Najbliższe wydarzenie targowe

FAQ

FAQ

FAQ

1. Dlaczego nie mogę założyć konta prywatnego?

Oferta Międzynarodowych Targów Poznańskich skierowana jest do profesjonalistów, osób zawodowo związanych z tematyką danych targów i właśnie tym osobom dedykowany jest aktualnie serwis bilety.mtp.pl  W przypadku targów skierowanych do szerokiej publiczności sprzedaż biletów online jest realizowana przy współpracy z bileteriami zewnętrznymi takimi jak: TIXER, czy TICKETMASTER.

2. Kiedy otrzymam akredytację / kiedy będę mógł korzystać z serwisu bilety.mtp.pl?

Korzystanie z serwisu możliwe jest bezpośrednio po założeniu konta i aktywowaniu go poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego wysłanego na podanego maila.

3. Nie dostałem/am linku aktywującego konto, co mam zrobić?

Link aktywacyjny jest automatycznie generowany przez nasz serwis i z tego powodu, w niektórych przypadkach może zostać zakwalifikowany jako spam / niechciana poczta. Dlatego prosimy sprawdzić czy e-mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do kosza / antyspamu, folderu inne (w przypadku korzystania z poczty elektronicznej w serwisie WP/o2), folderu Oferty (w serwisie GMAIL) lub innego z folderów skonfigurowanych dla swojej skrzynki poczty elektronicznej.

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich folderów link nie zostanie odnaleziony należy wybrać opcję „nie dostałem linku aktywacyjnego”, która znajduje się przy okienku przeznaczonym do logowania. W przypadku nieskuteczności wszystkich powyższych działań, prosimy o kontakt pod adresem: info_[malpa]_mtp.pl

4. Jak zmienić adres e-mail podany przy założeniu konta?

Adres e-mail użyty do założenia konta nie może zostać zmieniony. Chcąc korzystać z nowego adresu, należy usunąć konto.  W tym celu prosimy o maila na adres info_[malpa]_mtp.pl.

5. Zapomniałem/am hasła. Co mam zrobić?

W tej sytuacji należy wygenerować nowe hasło. W tym celu proszę wejść na stronę bilety.mtp.pl  kolejno wybierając opcję logowania, a następnie kliknąć:  „przypomnij hasło”. Dalej proszę postępować zgodnie w procedurą wyświetlającą się na ekranie.

6. Jak usunąć z systemu błędnie zakupiony bilet? Jak anulować transakcję?

Nie ma możliwości usunięcia błędnie zakupionych biletów. Bilety na stałe widnieją w zakładce „Twoje Zakupy”. W kwestii zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilety online, należy mailowo złożyć prośbę na adres info_[malpa]_mtp.pl lub zadzwonić pod numer 61 869 2000. W treści należy prosimy podać dane osoby lub osób, dla których zostały kupione bilety, maile tych osób, numery transakcji / zamówienia, których dotyczy zwrot np. 0002123 oraz numer konta, na które zostaną zwrócone pieniądze, o ile zwrot jest zasadny.

Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety, jeśli powód zwrotu leży po stronie kupującego ( źle wybrana data wydarzenia, źle wybrany wariant biletu itp.). MTP zwracają środki za zakupione i niewykorzystane bilety tylko w związku z nagłym odwołaniem, skróceniem i przełożeniem terminu targów lub wydarzenia z przyczyn niezależnych od MTP.

Prosimy o dokładne sprawdzanie informacji zawartych w podsumowaniu, przed dokonaniem płatności.

12. Kiedy pojawi się informacja o możliwości pobrania biletu?

Bilet generowany jest automatycznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie MTP. Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomości, która zawiera link do biletu, w przypadku kiedy zakup był dokonany bez zakładania konta. Dla osób, które zakupiły bilet poprzez założenie konta, bilety są do pobrania w zakładce „Twoje Zakupy”.

14. Jak zamówić fakturę?

Fakturę należy zamówić podczas procesu zakupu biletu.  Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomości, która zawiera link do faktury, w przypadku kiedy zakup był dokonany bez zakładania konta. Dla osób, które zakupiły bilet poprzez założenie konta, faktury są do pobrania w zakładce „Twoje Zakupy”.

O fakturę, duplikat faktury lub korektę można poprosić także po zakupie biletu wysyłając maila na adres info_[malpa]_mtp.pl, podając w treści maila dane potrzebne do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, NIP ( dla polskich podmiotów). Faktura zostanie przesłana mailem na wskazany adres e-mail.

Faktura jest wystawiona tylko i wyłącznie po otrzymaniu płatności przez MTP.

15. Jak zamówić korektę faktury?

W razie potrzeby korekty należy napisać mail na skrzynkę info_[malpa]_mtp.pl, w którym zawarte zostaną wszystkie niezbędne do korekty informacje.

16. Chcę zapłacić za bilet, ale nie przelewem internetowym, jak to zrobić?

Płatności w systemie realizuje PAYu. Obsługiwane formy płatności to karty kredytowe, przelewy internetowe, przelew tradycyjny ( funkcja przelew tradycyjny jest wyłączana na jeden dzień roboczy przed wydarzeniem), BLIK, portfele elektroniczne. Po zaakceptowaniu przez użytkownika zakupionych biletów system przekierowuje do strony z płatnościami, gdzie należy wybrać stosowny wariant. Jeśli dany wariant nie jest dostępny oznacza to, że został wyłączony (przelew tradycyjny) lub dany bank w danym dniu nie realizuje transakcji. Bilet można zakupić na miejscu, w kasach, jeśli jest wolna pula biletów.

17. Dlaczego nie mogę już kupić biletu?

Ze względu na konieczność wcześniejszego zaksięgowania pieniędzy na koncie MTP, niektóre formy zakupu podczas wybranych wydarzeń mogą zostać wstrzymane. Na przykład funkcja przelew tradycyjny jest wyłączana na jeden dzień roboczy przed wydarzeniem.

18. Dlaczego nie mogę wydrukować biletu?

Taka sytuacja jest możliwa jedynie z dwóch powodów: brak dokonania platności lub niezaksięgowania jej jeszcze na koncie MTP (bilet generowany jest automatycznie po tym, gdy płatność zostanie zaksięgowana).

19. Jak mogę usunąć konto w serwisie bilety.mtp.pl?   

Konta nie można usunąć samodzielnie, prosimy o kontakt pod adresem: info_[malpa]_mtp.pl.

20. Dlaczego po odwiedzeniu targów i wyjściu z terenu ekspozycji mój bilet nie działa?

Zaproszenia i bilety wstępu mają wyraźny nadruk z informacją, że są to dokumenty jednorazowego wstępu. Upoważniają do jednego wejścia i jednego wyjścia na/z terenu MTP.

21. Czy muszę drukować bilet?
Nie ma takiej konieczności. Wystarczy okazać bilet na urządzeniu mobilnym. Bilet wyświetlony na ekranie urządzenia należy przyłożyć do czytnika.

22. Czy muszę zakładać konto w serwisie, by zakupić bilet?

Nie trzeba zakładać konta w serwisie, by zakupić bilet (także przez serwis). Trzeba jednak mieć na uwadze, że to założenie konta upoważnia do zniżek. Bez założenia konta bilet kupić można po cenie regularnej.

23. Otrzymałem kod rabatowy. Jak z niego skorzystać?

Dystrybuowane są kody zniżkowe, które umożliwiają rabatowanie konkretnego biletu, lub wybranej transakcji. W momencie otrzymania biletu otrzymują Państwo informację do czego upoważnia i w jaki sposób należy z niego skorzystać.

24. Czy bilety na targi mogą się skończyć?

Na wybrane wydarzenia ilość biletów jest ograniczona. Związane jest to ze specyfiką poszczególnych imprez (miejsca w pawilonach, trybuny etc.). Ze względów bezpieczeństwa imitowane są także bilety uprawniające do wjazdu.

25. Jak zmienić dane osobowe na bilecie?

Widniejące na bilecie dane wskazuje się podczas zakupu. Nie ma możliwości zmiany danych na bilecie już po zakończeniu procesu. Istnieje możliwość zwrotu błędnie zakupionego biletu oraz zakupienia nowego – poprawnie. W przypadku wątpliwości co do tożsamości posiadacza biletu, MTP zastrzega sobie możliwość niewpuszczenia takiej osoby na teren targów.

26. Od której godziny mogę wejść na targi?
Informacja o godzinach otwarcia targów znajduje się na stronie internetowej dedykowanej wydarzeniu oraz na bilecie.  Prosimy o monitorowanie informacji na stronach, ponieważ organizator może zmienić godziny otwarcia ekspozycji z przyczyn losowych lub ze względów bezpieczeństwa. Kasy biletowe otwarte są zazwyczaj 30 min. przed rozpoczęciem targów.

27.  Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy napisać mail na skrzynkę reklamacje_[malpa]_mtp.pl W treści maila należy wskazać przyczynę reklamacji oraz podać dane znajdujące się na reklamowanym bilecie. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

28. Czy muszę akceptować regulamin?
Tak. Regulamin zawiera zarówno zasady korzystania ze sklepu internetowego,  jak i regulamin zwiedzania targów. Świadomość i akceptacja tych zasad jest niezbędna do bezpiecznego i właściwie realizowanego uczestnictwa w targach.

29. Przy wyborze płatności nie ma mojego banku. Co mogę zrobić?

Podmiotem pośredniczącym przy płatnościach w systemie jest PayU. Zakres świadczonych usług wyznaczają umowy podpisane między PayU, a wybranymi bankami. W przypadku braku możliwości zakupu on-line zapraszamy do kas!

30. Kim jest profesjonalista?

Do rejestracji jako Profesjonalni Zwiedzający są uprawnione osoby reprezentujące albo występujące w inny sposób w imieniu osób prawnych lub jednostek organizacyjnych, a także osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, zarobkową lub zawodową. Do rejestracji nie są uprawione osoby występujące prywatnie, bez związku z działalnością, gospodarczą, zarobkową lub zawodową.

31. W którym miejscu mogę dodać pracowników firmy?

Na ten moment nie ma takiej opcji. Można zakupić większą ilość biletów, ale dane na bilecie będą tymi danymi, na które założone jest konto.

32. Na czym polega „Program Partnerski”, o którym mowa przy procesie zakładania konta?

Targi po Godzinach to unikatowy projekt kierowany do klientów Międzynarodowych Targów Poznańskich, którego celem jest uprzyjemnienie im pobytu w Poznaniu.  Tworzymy wokół Międzynarodowych Targów Poznańskich grupę firm partnerskich, by wspólnie odkrywać Poznań przed przyjeżdżającymi do naszego miasta uczestnikami Targów. Chcemy sprawić by zostawali tutaj dłużej i przyjeżdżali częściej -> zarówno w sprawach biznesowych, jak i prywatnie.

33. Czy mogę zarejestrować się na portalu, jeśli moja firma ma zawieszoną działalność?

Nie. Jedynie aktywne firmy.

34. Nie posiadam numeru NIP firmy. Czy mogę użyć numeru REGON przy rejestracji?

Każda firma ma NIP, można go sprawdzić np. w internecie.

35. Kiedy otrzymam fakturę za zakupione bilety?

Faktura jest wysyłana automatycznie, w momencie wysyłki biletu. Na podany podczas zakupu biletu adres e-mail przesyłana jest wiadomości, która zawiera link do faktury, w przypadku kiedy zakup był dokonany bez zakładania konta. Dla osób, które zakupiły bilet poprzez założenie konta, faktury są do pobrania w zakładce „Twoje Zakupy”.

O fakturę, duplikat faktury lub korektę można poprosić także po zakupie biletu wysyłając maila na adres info_[malpa]_mtp.pl, podając w treści maila dane potrzebne do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, NIP ( dla polskich podmiotów). Faktura zostanie przesłana mailem na wskazany adres e-mail.

Faktura jest wystawiona tylko i wyłącznie po otrzymaniu płatności przez MTP.

36. W jaki sposób będzie weryfikowane czy jestem profesjonalistą, skoro mogę dodać do koszyka bilet dla profesjonalisty?

Bilety przeznaczone dla profesjonalistów weryfikowane są do 48h po zakupie. W przypadku, gdy podmiot, który zakupił taki bilet nie jest związany z branżą/nie spełnia innych wymogów – bilet zostaje unieważniony.

 

Proszę czekać - trwa ładowanie treści